AKÝ DRUH DOPRAVNEJ SLUŽBY POUŽÍVATE

Tovar zasielame prostredníctvom štandardnej pošty, aby sme predišli vysokým nákladom na prepravu a ďalším papierom pre nás a pre vás, náš drahý zákazník. s používaním tejto služby máme dobré skúsenosti aj v minulosti a aj v súčastnosti sa ju snažíme využívať.

ČO AK SA DOPRAVA ONESKORÍ

Pokiaľ ide o súčastnú situáciu v prípade výskytu vírusu Corona, medzinárodná preprava trvá dlhšie, ako sa predpokladalo, a líši sa od krajiny k zemi. Prosím počítajte s dvojnásobným alebo trojnásobným meškaním dodania zásielky, čo môže byť najhorší prípad. V mnohých krajinách je preprava normálna alebo blízko k normálnej.

KEDY BUDE MOJA POLOŽKA ODOSLANÁ

Snažíme sa posielať hneď na druhý deň, ak je položka obvykle a väčšinou na sklade . Ak položka o ktorú máte záujem nie je na sklade, ochotne vám ju vyrobíme a potom pošleme keď bude k dispozícii.



ČO S TÝM, KEĎ MÁM POCIT, ŽE PREPRAVA TRVÁ PRÍLIŠ DLHO

Ak máte pocit,že preprava trvá príliš dlho/ alebo sa zásielka stratila pri preprave , kontaktujte nás bez váhania na náš mail kol130@azet.sk alebo môžete použiť kontaktný formulár na našej domovskej stránke. Ako už bolo vyššie spomenuté preprava trvá z rôznych dôvodov dlhšie /dovolenka,corona,štrajk/ ale sledujeme udalosti vo svete a zákazníkom vždy poradíme. Balíky sa stratia len zriedkavo  a overujeme informácie podľa úradných postupov. Ak sa balík stratí nahradíme obsah vrátením peňazí za tovar a poštu.



POLOŽKA, KTORÚ CHCEM NIE JE NA SKLADE

Kontaktujete nás cez kontaktný formulár na našej hlavnej stránke alebo na mail kol130@azet.sk a my vám radi produkt vyrobíme. Doba výroby  závysí od viacerých faktorov a  dobu vám potom oznámime.

MÔŽEM SI OBJEDNAŤ NIEČO, ČO NIE JE ANI NA SKLADE

Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára na našej hlavnej stránke alebo prostredníctvom mailu kol130@azet.sk a objednávku zvážime. V minulosti sme mali veľa ďalších položiek, ktoré môžeme v prípade potreby zrealizovať.

MÔŽEM SKOMBINOVAŤ POŠTOVNÉ PRI VIACERÝCH NÁKUPOCH A AKO TO UROBÍM

Prosím kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára na našej hlavnej stránke alebo mailom kol130@azet.sk a my zvážime balík a dáme vám vedieť aké budú náklady odoslania balíka. Prepravu vždy komb inujeme aby sme predišli vysokým nákladom.
Ak platíte cez nákupný košík prostredníctvom služby Paypal, prosím konaktujte nás a my vám vrátime náklady na poštovné.
Nerobte si starosti s tým koľko ste zaplatili, vaša investícia je u nás bezpečná  a extra zaplatené vám bude vrátené späť.
Nepriživujeme sa na nákladoch poštovného, tak ako to robia iné spoločnosti, čo je podľa nášho názoru veľmi nespravodlivé.
Len náklady na prepravu,ktoré zostanú na pošte.